Veelgestelde vragen

1Hoe maak ik een login aan?
2Waar kan ik een probleem melden?
Stuur gerust een mailtje naar support@facilix.io of gebruik de chatfunctie op de login pagina.
3Hoe maak ik een nieuw ticket aan?
Eens je ingelogd bent op het facilix portaal, vind je in de linker bovenhoek een witte knop "Nieuw ticket" terug.
  • Vervolgens kiest u bij "Categorie" het type probleem dat u hebt.
  • Bij "Klant" staat normaal gezien uw bedrijf reeds ingevuld. Is dat niet het geval? Kies dan de naam van het bedrijf waarvoor jij werkt.
  • Locatie: Vul de locatie in waarvoor jij een ticket wil aanmaken en een probleem wil melden.
  • Urgentie: Geef hier aan hoe dringend jouw probleem is.
  • Beschrijving: Hier kan je een korte uitleg noteren van het probleem.
Wanneer alles ingevuld is, klik dan op de donkere knop "ticket opslaan" en je ticket zal snel behandeld worden!
4Waar kan ik onze adres gegevens wijzigen?
Ga naar de overzichtspagina en in het linker vak bovenaan vind je de adres gegevens terug. Klik op het pennetje rechts boven dit vak om de adres gegevens te wijzigen. Staat er geen pennetje? Dan ben jij misschien geen beheerder, enkel beheerders kunnen het adres wijzigen. Neem contact op met één van de beheerders van jullie Facilix portaal.
5Kan ik een extra collega toevoegen aan ons Facilix portaal?
Ja, zeker! Indien je beheerder bent van jullie Facilix omgeving, kan je zelf nieuwe collega's toevoegen door [aan te vullen]. Ben je geen beheerder? Dan vind je een overzicht van alle beheerders op de overzichtspagina. Contacteer één van de beheerders om je collega toe te voegen.
6Waar vind ik de planning van mijn ticket?
Ga naar de overzichtspagina. Hier vind je een overzicht van alle tickets. Klik op het nummer van je ticket en daar vind je rechts onderaan de planning. Is dit vak nog niet ingevuld? Dan moet de planning voor jouw ticket nog gemaakt worden.
7Mijn facilix omgeving ziet er leeg uit, wat moet ik doen?
Dat is geen probleem. Je lopende tickets kan je nog steeds raadplegen op het oude portaal. Nieuwe tickets kan en mag je aanmaken in het nieuwe facilix portaal!
8Waar vind ik mijn lopende aanvragen terug?
Voorlopig staan de oude tickets/aanvragen nog in het oude portaal en kan je deze daar opvolgen. We werken eraan om deze zo spoedig mogelijk in het nieuwe portaal te integreren. Gelieve nieuwe aanvragen via het nieuwe portaal te doen.
9Ik krijg een foutmelding wanneer ik een account wil aanmaken. Wat nu?
Stuur ons een berichtje in de chatbox of mail naar facilix@bluebridge.be en dan lossen we dat snel voor jou op!